מנעולן בראשון לציון טלפון – מי צריך את הטלפון של המנעולן?

מי מאתנו לא מעוניין לספק את ההגנה הטובה ביותר לבית שלו, למשרד שלו או לבית העסק?

למי מאתנו לא קרה ששכחנו את המפתח או שאיבדנו אותו ואנחנו עומדים אובדי עצות מחוץ לדלת מחפשים מנעולן בראשון לציון טלפון, מתקשרים ומחכים?

למנעולן יש תפקיד חשוב וחיוני בחיי כל אחד מאתנו. הוא מעניק לנו שירותים רבים החל מפריצת רכבים, פריצת כספות, תיקון והתקנה של מנעולים ועוד, ולכן חובה להכניס לרשימת אנשי הקשר בטלפון את המספר של מנעולן 24 שעות  בראשון לציון, כי אף לא נדע מתי נדרש אליו באולפן דחוף.

עבודתו של המנעולן אינה סטטית. כדי להצליח ולהתקדם הוא חייב להכיר את כל החידושים העדכניים בתחום, אחד מהם הוא המנעול האלקטרוני או כפי שרבים מכנים אותו המנעול החכם.

במאמר זה נביא סקירה קצרה על הטרנד הלוהט בעולם המנעולנים, על המנעול החכם.

מנעולן בראשון לציון טלפון – בואו להכיר את המנעול החכם!

מנעול אלקטרוני הוא מנעול שאינו מכני, אלא מנעול אשר מופעל בצורה חשמלית או בעזרת סוללה מובנית. לאחר שנות ניסיון רבות כמנעולן בראשון לציון אני יכול להמליץ ללא היסוס על המנעול המופעל באמצעות החשמל מהסיבה הפשוטה, במנעול החשמלי אין צורך להחליף סוללה אחת לתקופה ומספר התקלות בו הוא מועט, באופן יחסי.

במקומות שבהם מותקנים מנעולים חכמים, כל מי שירצה להיכנס למקום יצטרך לדעת את הקוד לדלת. בדרך זו אפשר יהיה לפקח על כל מי שמורשה להיכנס ובכך לשמור על הביטחון, הן של הדיירים והן של החפצים האישיים והרכוש.

כדי להגביר את הביטחון, המנעולים החשמליים מגובים בידית אחיזה הנמצאת רק בצד הפנימי של הדלת. ידית האחיזה מבטיחה שכשאתם סוגרים את הדלת מבפנים, הדלת לא רק נטרקת, אלא גם ננעלת. כאשר אתם נמצאים בבית או במשרד, אתם מסובבים את הידית ואם יהיה מישהו שירצה לפרוץ את הדלת, הוא לא יצליח.

יש סוגים רבים ומגוונים של מנעולים אלקטרוניים המתאימים גם לבתים פרטיים, לדירות מגורים בבניינים משותפים, למשרדים, למחסנים, לבתי עסקים ועוד. השוני בין סוגי המנעולים השונים בא לידי ביטוי בגודל המנעול, במשקל המנעול ובמחיר. שימו לב, מחיר יקר מאותת ברוב המקרים על מנעול חכם באיכות גבוהה יותר.

מנעול חכם – כל היתרונות והחסרונות

המנעול החכם הופך את החיים שלנו לפשוטים ונוחים יותר. אנחנו לא צריכים לזכור תמיד לקחת את המנעול, אף הורה לא צריך לחשוש האם הילד יצא מהבית בלי מפתח, ואין מצב שבו המפתח הלך לאיבוד. כל מה שאנחנו צריכים זה רק לזכור את הקוד, וזה קל ומתאים לכולם, אפילו לילדים קטנים.

כאשר רוצים להתקין מנעול במוסדות לימוד, בעסקים הומי אדם או בכל מקום שאליו נכנסים הרבה אנשים ביום, אך רוצים להקפיד שהדלת תהיה נעולה באופן קבוע, בעזרת המנעול האלקטרוני אפשר להכניס את כולם באמצעות קוד או טביעת אצבעות ועדיין לשמור על דלת נעולה.

את המנעול האלקטרוני אפשר להתקין על כל סוג של דלת, בניגוד למנעול המכני שצריך שהדלת תהיה עבה ותאפשר הכנסה נוחה של המנעול המכני אל תוך תושבת הדלת.

החיסרון של המנעול האלקטרוני הוא שכאשר יש הפסקת חשמל המנעול עלול להפסיק לעבוד, לכן ההמלצה שלנו היא להתקין עוד מערכת מכנית שאת המנעול שלה מחזיקים רק מספר אנשים כדי שבשעה של הפסקת חשמל תוכלו לקרוא להם בדחיפות ולא להתמודד עם סיטואציה בלתי נעימה שבה אינכם יכולים להיכנס או לצאת מהמקום עד שהפסקת החשמל תסתיים.

לסיכום, היום יותר מתמיד כולנו נעזרים בחידושי הטכנולוגיה כדי להבטיח שהבית, העסק או המשרד שלנו יהיו מוגנים ובטוחים. מנעולים רבים ששימשו אותנו בנאמנות שנים רבות מפנים את מקומם למנעולים הפועלים בטכנולוגיה מתקדמת ועדכנית.

רוצים להתקדם, להתקין מנעול אלקטרוני חכם ובטוח, רשמו לפניכם מנעולן בראשון לציון טלפון, חייגו, ואנחנו כבר מגיעים!

 

שאלה: מה קורה עם מנעול חשמלי בזמן הפסקת חשמל?

תשובה: בעת הפסקת חשמל הדלת לא תוכל להיפתח או להיסגר, לכן אנחנו ממליצים על התקנה נוספת של נעילה מכנית שאת המנעול שלה יחזיקו רק מספר אנשים.

שאלה: האם המנעול החכם מתאים גם למקומות הומי אדם?

תשובה: כן. באמצעות המנעול החכם תוכלו להכניס אנשים רבים אל המקום באמצעות קוד ועדיין לשמור על דלת נעולה.

שאלה: האם המנעול החכם מתאים גם לבית עם ילדים קטנים?

תשובה: בהחלט. כל ילד מעל גיל חמש, בערך, יכול לזכור את הקוד וללמוד להקיש אותו ובכך לייתר את הצורך של לקחת מפתח תמיד.

5/5 - (1 vote)