איך תבחרו פורץ מנעולים?

צריכים סיוע של מנעולן איכותי? לפני שאתם מרימים שיחה לבעל המקצוע הראשון שאתם רואים, כדאי שתקראו את הדברים הבאים. בחירת פורץ מנעולים במחיר זול לא מחייב אותנו להתפשר על איכות בעל המקצוע, יש לא מעט מנעולנים אשר יהיו זמינים לכם בכל שעות היום במחיר משתלם. הנה כל הטיפים לבחירת בעל מקצוע איכותי.

פורץ מנעולים או פורץ דלתות?

יש הבדל בין פורץ מנעולים לבין פורץ דלתות, חשוב להכיר בהבדלים האלו. בדרך כלל מי שמכתיר את עצמו פורץ דלתות הוא מכיר רק את המנגנון של הדלתות ולכן, הוא די מוגבל במה שהוא יכול לעזור לכם. כמו כן, אתם צריכים לדעת בפני מי אתם שמים את כל הרכוש שלכם, מי שפרץ לכם את הדלת היום יוכל גם לחזור מחר ומחרתיים ולא מקריאה שלכם. אפשר לומר, השוק מאוד פרוץ ולכן הבחירה שלכם להמשך היא מאוד קריטית. עליכם לבחור מנעולן מקצועי שיודע לעבוד עם כל סוגי המנעולים ללא פגיעה במנגנון. המטרה שלכם בסופו של דבר היא שפורץ המנעולים יוכל לפרוץ לכם את המנעול ללא פגיעה בו. ומלבד לכך, אם הסיבה לכך שאתם צריכים מנעולן היא כי המפתח אבד, עליכם למצוא בעל מקצוע שיוכל לשחזר לכם את המפתח במקום שתצטרכו להחליף צילינדר ומנגנון שלם.

מהן ההסמכות של פורץ מנעולים?

בין אם מדובר על פורץ מנעולים במחיר זול או יקר, עליכם לבדוק מהן תחומי ההתמחות שלו. כפי שציינו, יש לא מעט בעלי מקצוע אשר מומחים רק בפריצת דלתות ולא יודעים לעבוד עם מנגנון הרכב או כל מנעול אחר. לכן, שימו לב שאתם פונים אל בעל מקצוע עם ההסמכה המתאימה לסיטואציה בה אתם נמצאים. מלבד לכך, היום תוכלו למצוא ביוטיוב את כל השיטות לפריצת מנעול כזה או אחר, אנחנו ממליצים לא לנסות לעשות את זה לבד. ברגע בו אתם מחמירים את המצב המחיר הכולל של העסקה יהיה הרבה יותר גבוה. ככל שהמצב הוא פחות מורכב ככה המחיר יורד

תעודת יושרה

יש הרבה בעלי מקצוע אשר יציעו לכם תעודת יושרה. תעודת יושרה היא אסמכתא שיש לאותו מנעולן מטעם רשות או משטרה אשר מעידה על כך שאין לו עבר פלילי. חשוב להבין, כל פורץ מנעולים חייב להחזיק בתעודת יושרה. מי שאין לו תעודת יושרה סביר להניח והוא עובד ללא רישיון. לכן, גם אם מצאתם פורץ מנעולים במחיר זול ואין לו תעודת יושרה, אנחנו ממליצים לכם לחשוב פעמיים.

המחיר הממוצע עבור שירותיו של מנעולן נעים בין 350 ש"ח ועד 600 ש"ח לרוב. המחיר משתנה בהתאם לסיטואציה הנוכחית. יש פריצות אשר מיועדות לרכב, חלק לדלת וחלק בכלל לא מחייבות פריצה, לעיתים התשובה היא ממש מתחת לאף.

5/5 - (1 vote)