תוכן עניינים

תיקון סוויץ לרכב כל הנתונים

אין כמעט מישהו שלא חווה את זה לפחות פעם אחת, נכנסים לרכב, מכניסים את המפתח לסוויץ', והסוויץ' לא מסתובב. זה קורה תמיד שכשאנחנו ממהרים להגיע לעבודה או להוציא את הילדים מהגן או מבית ספר או לכל מקום אחר. אנחנו לחוצים, אנחנו מנסים להכניס שוב, מסובבים, מוציאים, מכניסים שוב, מנסים שוב לסובב את המפתח וכלום לא קורה. המפתח לא מסתובב.

את תקלות הסוויץ אפשר לחלק למספר סוגים:

המפתח נתקע בתוך הסוויץ'.

המפתח נשבר בתוך הסוויץ'.

המפתח נכנס לתוך הסוויץ', אך הוא לא מסתובב ואי אפשר להניע את הרכב.

המפתח נכנס לתוך הסוויץ', הוא מסתובב אבל המנוע לא מגיב.

המפתח מצליח להסתובב, אבל רק חצי סיבוב.

פרצו לכם לרכב ושברו את הסוויץ'.

אז מה עושים?

פנינו אל "מנעולן 24 שעותי", מנעולן מומחה ומקצועי, וביקשנו ממנו מספר טיפים שיעזרו לנו להתגבר על התקלה, אם לא לתמיד, אז לפחות למצב זמני.

תיקון סוויץ לרכב – 6 טיפים חשובים

אם המפתח מסתובב אך הרכב לא מניע, בדקו האם מוט ההילוכים נמצא על מצב ניוטרל או על מצב D בתיבת הילוכים אוטומטית. לא אחת תופתע ותגלו כי שינוי המצב של מוט ההילוכים פותר את התקלה.

המפתח נתקע בסוויץ'? נסו להזיז את ההגה מצד אל צד או לדפוק דפיקות בעדינות על ראש המפתח. לפעמים זה יכול לעזור. אך שימו לב: לעולם אל תפעילו לחץ כדי לחלץ את המפתח מהסוויץ'. מערכת הסוויץ היא מערכת עדינה המורכבת מרכיבים קטנים, פגיעה באחד הרכיבים עלולה לייקר את התיקון באופן משמעותי.

נסו לרסס מעט שמן מכונות או כל שמן מתאים אחר על האזור, לפעמים זה יצליח להתניע את המנוע. רגע אחרי שהצלחתם להתניע את המנוע סעו מיד אל מנעולן מקצועי בתחום תיקון סוויץ כדי שיאבחן את התקלה וינקה את המנוע .לא אחת, השמן שריססתם יספוג אבק, האבק ייהפך לגושים ורבים הסיכויים שבעוד מספר ימים, מקסימום שבועות, המפתח ייתקע שוב.

אם אתם לא מצליחים להכניס את המפתח אל חור המנעול

בדקו האם המפתח ישר. אם יש לכם מפתח רזרבי, נסו להתניע בעזרתו את הרכב. לא אחת, המפתח לרכב מתעקם בצורה קלה ובלתי נראית לעין והחלפת המפתח פותרת את הבעיה. הצלחתם להתניע, זרקו את המפתח הישן וגשו עוד היום אל מנעולן מקצועי בתחום שכפול מפתחות לרכב והזמינו מנעול רזרבי חדש.

הטיפים שלנו עזרו, הצלחתם להתניע את הרכב ולפתור את התקלה, אל תנוחו על זרי הדפנה. סביר שתיקון התקלה הוא זמני וכבר בימים הקרובים התקלה עלולה לחזור. התניעו את הרכב וסעו אל המנעולן המקצועי "מנעולן 24 שעותי" כדי שיבדוק את הסוויץ ביסודיות, יאתר את התקלה, יתקן אותה ויוודא שהיא לא תחזור שוב.

אם גם אתם מתלבטים בשאלה הבאה: הסוויץ תקוע ברכב ואתם לא מצליחים להתניע, למי כדאי לפנות למוסך או למנעולן? התשובה היא למנעולן. יש מספר סיבות שבגללן כדאי לכם לפנות למנעולן. הראשונה, מנעולן מקצועי מודע לאחריות הרבה המוטלת עליו ומכיר את ההרגשה חסרת האונים שלכם, ולכן הוא יעשה את הכול כדי להגיע אליכם בהקדם האפשרי ותקן את התקלה במקום. אם תחליטו לפנות למוסך, המוסכניק לא יבוא אליכם, אתם תידרשו להזמין גרר, לשלם את הוצאות הגרר, ולהמתין לו שעות ארוכות.

השנייה, מנעולנים רבים מציעים שירות תיקונים עד הבית. הם מגיעים אליכם מצוידים בכל המכשור הנדרש לתיקון התקלה וגובים מחירים נמוכים יותר מאשר המחיר שאותו תידרשו לשלם במוסך.

5/5 - (3 votes)